Νέα

Γιατί τα εταιρικά δώρα είναι σημαντικά για την επιχείρησή σας;

ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΔΩΡΑ

Υπάρχουν 2 βασικοί τύποι εταιρικών δώρων – αυτά που δίνετε σε πελάτες και αυτά που δίνετε σε υπαλλήλους. Η ενασχόληση και με τους δύο τύπους εταιρικών δώρων μπορεί να έχει εξαιρετικά θετικά οφέλη για την επιχείρησή σας.

Αν ψάχνετε τρόπους για να βελτιώσετε την σχέση των εργαζομένων ή να μειώσετε την εναλλαγή προσωπικού – τα εταιρικά πακέτα δώρων είναι μόνο μία από τις πολλές στρατηγικές που μπορείτε να υιοθετήσετε εσωτερικά για να σας βοηθήσουν να το κάνετε. Ομοίως, αν θέλετε να ενισχύσετε τις σχέσεις σας με τρέχοντες ή υποψήφιους πελάτες ή να βοηθήσετε την επιχείρησή σας να ξεχωρίσει πάνω από τους ανταγωνιστές, η παροχή εταιρικών πακέτων δώρων θα πρέπει να είναι βασικό μέρος της στρατηγικής σας. Για να σας βοηθήσουμε να αποφασίσετε εάν τα εταιρικά δώρα είναι κατάλληλα για εσάς, γράψαμε αυτό το άρθρο που εξετάζει τους 4 βασικούς λόγους για τους οποίους τα εταιρικά δώρα είναι σημαντικά.

Ενημερώστε τους παραλήπτες σας ότι εκτιμώνται

Εάν υπάρχει κάτι που θα βλάψει την επιχείρησή σας περισσότερο από οτιδήποτε άλλο, είναι να έχετε ανθρώπους –τόσο πελάτες όσο και υπαλλήλους– που αισθάνονται υποτιμημένοι. Εάν οι πελάτες αισθάνονται υποτιμημένοι, είναι πιθανό να ψάξουν αλλού για επιχειρήσεις που τους εκτιμούν. Θεωρείται ότι έως και 7 στους 10 πελάτες θα στραφούν σε άλλη επιχείρηση εξαιτίας μιας αντιληπτής αδιαφορίας από την πλευρά της εταιρίας. Ομοίως, οι εργαζόμενοι που αισθάνονται υποτιμημένοι είναι πιθανό να γίνουν λιγότερο αποτελεσματικοί. Και, στη χειρότερη περίπτωση, μπορεί ακόμη και να διαπιστώσετε ότι η εναλλαγή προσωπικού αυξάνεται καθώς οι εργαζόμενοι κοιτάζουν σε άλλα εργασιακά περιβάλλοντα που τους κάνουν να νιώθουν ότι τους εκτιμούν. Αν και είναι χρήσιμο να υπάρχουν διευθυντές και ηγέτες που επικοινωνούν απευθείας την εκτίμησή τους, ένα εταιρικό πακέτο δώρου ή ένα εταιρικό δώρο καλοσωρίσματος δείχνει στα άτομα ότι εκτιμώνται από την εταιρεία στο σύνολό της. Ακόμη και κάτι τόσο απλό όπως ένα εξατομικευμένο σημειωματάριο ή ένα ζευγάρι επώνυμα ακουστικά δείχνει στους παραλήπτες ότι είστε πρόθυμοι να κάνουν το παραπάνω μίλι για να εκφράσετε την ευγνωμοσύνη σας – κάτι που με τη σειρά του τους αφήνει να νιώθουν ότι τους εκτιμούν.

Δημιουργεί μια θετική κουλτούρα εργασίας

Όπως αναφέρθηκε παραπάνω, οι υποτιμημένοι υπάλληλοι είναι πιθανό να είναι λιγότερο χαρούμενοι και λιγότερο παραγωγικοί στο χώρο εργασίας. Η συνέπεια αυτού είναι ότι, όχι μόνο θα έχετε λιγότερο αποτελεσματικό εργατικό δυναμικό, αλλά θα δημιουργήσετε επίσης μια αρνητική κουλτούρα στον χώρο εργασίας. Τα τακτικά εταιρικά δώρα που χρησιμοποιούνται για την επιβράβευση ατόμων με υψηλές επιδόσεις, άτομα που υπερβαίνουν τα όρια ή απλώς ως ευχαριστώ σε εργατικούς υπαλλήλους, θα συμβάλουν πολύ στην προώθηση ενός θετικού εργασιακού περιβάλλοντος. Ακόμα καλύτερα, όσο πιο θετική είναι η εργασιακή κουλτούρα, τόσο πιο πιθανό είναι οι εργαζόμενοι να ανυπομονούν να έρθουν στη δουλειά και να παράγουν καλύτερη δουλειά όσο βρίσκονται εκεί. Είναι win-win για όλους!

Ενισχύει τη σχέση σας με τον παραλήπτη

Αν και πολλοί παράγοντες συμβάλλουν στο γιατί ένας πελάτης θα επιλέξει την επιχείρησή σας έναντι μιας άλλης, ένας από τους βασικούς παράγοντες που θα τον κρατήσει σε συναλλαγές μαζί σας είναι η σχέση που έχει μαζί σας. Έτσι, εάν ένας πελάτης σπάνια ακούει νέα σας, εκτός από τις ημέρες τιμολογίων, είναι πιθανό να μην έχετε ιδιαίτερα καλή σχέση μαζί του. Από την άλλη πλευρά, αν εστιάσετε στην οικοδόμηση μιας ισχυρής σχέσης μαζί τους, όχι μόνο διατηρώντας τακτική επαφή αλλά και δείχνοντας την εκτίμησή σας για αυτούς καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους με εταιρικά δώρα, θα έχετε μια πολύ πιο δυνατή σχέση. Το αποτέλεσμα αυτού είναι ότι θα είναι πολύ πιο διατεθειμένοι να θέλουν να συνεχίσουν αυτή τη σχέση μακροπρόθεσμα – που σημαίνει ότι δεν είναι μόνο μια καλύτερη σχέση αλλά και πιο κερδοφόρα! Λάβετε υπόψη ότι η έρευνα δείχνει ότι το 66% των παραληπτών μπόρεσαν να ανακαλέσουν μια επωνυμία αφού έλαβαν ένα διαφημιστικό δώρο.

Σας ξεχωρίζει από τους ανταγωνιστές

Στον σημερινό κόσμο, με όλο και περισσότερες νέες επιχειρήσεις να εμφανίζονται καθημερινά, είναι πιο σημαντικό από ποτέ να διατηρήσετε ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στον κλάδο σας. Σε τελική ανάλυση, εάν υπάρχει κάποιος εκεί έξω που παρέχει καλύτερες υπηρεσίες, ένα καλύτερο προϊόν ή μια καλύτερη εμπειρία, είναι μόνο θέμα χρόνου έως ότου οι πελάτες σας αρχίσουν να σκέφτονται τη μετάβαση σε διαφορετικό πάροχο υπηρεσιών. Η παροχή τακτικών εταιρικών δώρων ή και διαφημιστικών δώρων στους πελάτες σας είναι μόνο ένας από τους πολλούς τρόπους με τους οποίους μπορείτε να ξεχωρίσετε την επωνυμία σας από τον ανταγωνισμό. Όχι μόνο δείχνει ότι είστε μια επωνυμία που ενδιαφέρεται πραγματικά για τους πελάτες της, αλλά δείχνει επίσης ότι είστε πρόθυμοι να υπερβείτε τους ανταγωνιστές σας για να κάνετε τους πελάτες να χαμογελούν. Μόλις αποκτήσετε αυτό το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, είναι θέμα χρόνου να διαδοθεί η είδηση ​​και να ανακαλύψετε ότι κερδίζετε όλο και περισσότερους πελάτες.